Marketingové řízení památkových objektů

Marketingové řízení památkových objektů

Marketingové řízení památkových objektů

od Dostál Petr, Černá Jitka a kolektiv

202 běžně 269 Kč

Nyní není možné dodat.

Za kolik Vám produkt zašleme?
nejlevněji přes Zásilkovna ........ 59 Kč   doručení na více jak 2700 výdejních míst v ČR i SR

Ceny jsou uvedeny s DPH.

Popis titulu

Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky. Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hradů, zámků, paláců a zahrad, který se nachází na území České republiky. Výsledky výzkumu v této souborné monografi jsou převedeny na návrhy přístupů, rozborů a metod, které jsou využitelné ve více efektivním marketingu památkových objektů.

Nakladatel: EKOPRESS, s.r.o.

ISBN: 9788087865149

EAN: 9788087865149

Autor: Dostál Petr, Černá Jitka a kolektiv

Obsahuje: Paperback

Rok vydání: 2014-11-01

Počet stran: 195

Rozměry: 230×152×11 mm

Váha: 302 g


Produkt naleznete v těchto kategoriích

Učebnice, vzdělání
Učebnice, vzděláníOdborné příručky


Košík:

0

Login | Nová registrace

Nevíte si rady? Potřebujete pomoc? Zavolejte nám na tel: 381 214 697