Management kvality služeb v cestovním ruchu

Management kvality služeb v cestovním ruchu

Management kvality služeb v cestovním ruchu

od Ryglová Kateřina, Rašovská Ida

245 běžně 289 Kč (sleva 15 %)

ks

U Vás doma do 3 pracovních dní.
Produkt je skladem u našeho dodavatele.
V případě změny dostupnosti u dodavatele, případně dojde-li k neočekávanému prodloužení doby dodání (dotisk apod.) ihned Vás o tomto budeme informovat.

Ceny jsou uvedeny s DPH.

Popis titulu

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

ISBN: 9788024750217

EAN: 9788024750217

Autor: Ryglová Kateřina, Rašovská Ida

Obsahuje: Paperback

Rok vydání: 2017-10-06

Počet stran: 192

Rozměry: 240×166×11 mm

Váha: 339 g


Nejprodávanější knihy tento týden v kategorii Odborné příručky

Produkt naleznete v těchto kategoriích

Učebnice, vzdělání
Učebnice, vzděláníOdborné příručky


Košík:

0

Login | Nová registrace

NEVÍTE SI RADY? ZAVOLEJTE NÁM NA TEL.: 773 435 510