Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

od Lošťáková Hana

337 běžně 399 Kč (sleva 16 %)

Nyní není možné dodat. V současné době nedostupné!

V případě změny dostupnosti u dodavatele, případně dojde-li k neočekávanému prodloužení doby dodání (dotisk apod.) ihned Vás o tomto budeme informovat.

Ceny jsou uvedeny s DPH.

Popis titulu

Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky. Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.

ISBN: 9788027104192

EAN: 9788027104192

Autor: Lošťáková Hana

Obsahuje: Paperback

Rok vydání: 2017-06-21

Počet stran: 320

Rozměry: 235×160×18 mm

Váha: 516 g


Nejprodávanější knihy tento týden v kategorii Životní pomoc, psychologie

Produkt naleznete v těchto kategoriích

Populárně naučné knihy pro dospělé
Populárně naučné knihy pro dospěléŽivotní pomoc, psychologie


Košík:

0

Login | Nová registrace

NEVÍTE SI RADY? ZAVOLEJTE NÁM NA TEL.: 773 435 510