Jak se děti učí významu slov

Jak se děti učí významu slov

Jak se děti učí významu slov

od Bloom Paul

288 běžně 360 Kč

Nyní není možné dodat.

Za kolik Vám produkt zašleme?
nejlevněji přes Zásilkovna ........ 59 Kč   doručení na více jak 2700 výdejních míst v ČR i SR

Ceny jsou uvedeny s DPH.

Popis titulu

Jak děti zjistí, že slovo „pes“ označuje psa a ne třeba kočku, auto anebo člověka? Jak poznají, co znamenají slovesa „myslet“ nebo „věřit“, přídavná jména „dobrý“ či „bílý“, anebo třeba slova označující abstraktní jevy, jako jsou „hypotéka“ nebo „příběh“? Děti si slova osvojují poměrně rychle, obvykle bez toho, aby je to někdo explicitně učil. Porozumění významům slov je jedním ze základních problémů současného zkoumání lidského myšlení. Paul Bloom zastává přístup, že učení se významům slov je výsledkem interakce rozličných kognitivních a jazykových schopností, mezi něž patří schopnost porozumět záměrům druhých lidí, schopnost osvojit si abstraktní pojmy, schopnost porozumět syntaktické struktuře a určité obecnější schopnosti týkající se paměti a učení. Ačkoli ostatní vědci dosud spojovali učení se slovům s některou z těchto dovedností, Bloom je první, kdo ukazuje, že k úplnému porozumění slovům je potřeba všech těchto lidských schopností. Na to, aby si děti – ale i dospělí – osvojili i ta nejjednodušší slova, potřebují bohaté pojmové, sociální a jazykové dovednosti, které se vzájemně doplňují.

Nakladatel: Karolinum

ISBN: 9788024630953

EAN: 9788024630953

Autor: Bloom Paul

Obsahuje: Knihy - paperback

Rok vydání: 2015-09-25

Počet stran: 296

Váha: 500 g


Produkt naleznete v těchto kategoriích

Učebnice, vzdělání
Učebnice, vzděláníPedagogika, metodika výuky


Košík:

0

Login | Nová registrace

Nevíte si rady? Potřebujete pomoc? Zavolejte nám na tel: 381 214 697