Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru

Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru

Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru

od Halada Jan

136 běžně 160 Kč (sleva 15 %)

Nyní není možné dodat. V současné době nedostupné!

Ceny jsou uvedeny s DPH.

JAKÉ MÁME CENY DOPRAVY? Osobní odběr ......... 0 Kč
Zásilkovna ........... 59 Kč
Česká pošta ......... 69 Kč
PPL ...................... 89 Kč
------------------------------
Platba kartou ........ 0 Kč
Platba benefity ...... 0 Kč
Platba převodem ... 0 Kč
Platba dobírkou ... 30 Kč
POTŘEBUJETE VÍCE KUSŮ ZA LEPŠÍ CENU? Napište nám, zkusíme vám zaslat naší nabídku.. ;-)

Popis titulu

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese

ISBN: 9788024630755

EAN: 9788024630755

Autor: Halada Jan

Obsahuje: Paperback

Rok vydání: 2015-11-30

Počet stran: 120

Rozměry: 205×145×7 mm

Váha: 164 g


Produkt naleznete v těchto kategoriích

Populárně naučné knihy pro dospělé
Populárně naučné knihy pro dospěléLexikony, encyklopedie, slovníky


Košík:

0

Login | Nová registrace

NEVÍTE SI RADY? ZAVOLEJTE NÁM NA TEL.: 773 435 510