Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru

Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru

Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru

od Halada Jan

130 běžně 160 Kč

Nyní není možné dodat. Nedostupné!

Ceny jsou uvedeny s DPH.

Popis titulu

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese

Nakladatel: Karolinum

ISBN: 9788024630755

EAN: 9788024630755

Autor: Halada Jan

Obsahuje: Paperback

Rok vydání: 2015-11-30

Počet stran: 120

Váha: 164 g


Produkt naleznete v těchto kategoriích

Populárně naučné knihy pro dospělé
Populárně naučné knihy pro dospěléLexikony, encyklopedie, slovníky


Košík:

0

Login | Nová registrace

NEVÍTE SI RADY? ZAVOLEJTE NÁM NA TEL.: 773 435 510