Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru

Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru

Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru

od Halada Jan

128 běžně 160 Kč

Nyní není možné dodat.

Za kolik Vám produkt zašleme?
nejlevněji přes Zásilkovna ........ 59 Kč   doručení na více jak 2700 výdejních míst v ČR i SR

Ceny jsou uvedeny s DPH.

Popis titulu

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese

Nakladatel: Karolinum

ISBN: 9788024630755

EAN: 9788024630755

Autor: Halada Jan

Obsahuje: Knihy - paperback

Rok vydání: 2015-11-30

Počet stran: 120

Váha: 160 g


Produkt naleznete v těchto kategoriích

Populárně naučné knihy pro dospělé
Populárně naučné knihy pro dospěléLexikony, encyklopedie, slovníky


Košík:

0

Login | Nová registrace

Nevíte si rady? Potřebujete pomoc? Zavolejte nám na tel: 381 214 697