Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

od Young Miles

580 běžně 699 Kč (sleva 17 %)

ks

Expedujeme do 3 pracovních dní.
Produkt je skladem u našeho dodavatele.

Ceny jsou uvedeny s DPH.

JAKÉ MÁME CENY DOPRAVY? Osobní odběr ......... 0 Kč
Zásilkovna ........... 59 Kč
Česká pošta ......... 69 Kč
PPL ...................... 89 Kč
------------------------------
Platba kartou ........ 0 Kč
Platba benefity ...... 0 Kč
Platba převodem ... 0 Kč
Platba dobírkou ... 30 Kč
POTŘEBUJETE VÍCE KUSŮ ZA LEPŠÍ CENU? Napište nám, zkusíme vám zaslat naší nabídku.. ;-)

Popis titulu

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

ISBN: 9788025621592

EAN: 9788025621592

Autor: Young Miles

Obsahuje: Vázaný

Rok vydání: 2018-02-14

Počet stran: 288

Rozměry: 255×193×23 mm

Váha: 972 g


Produkt naleznete v těchto kategoriích

Učebnice, vzdělání
Učebnice, vzděláníOdborné příručky


Košík:

0

Login | Nová registrace

NEVÍTE SI RADY? ZAVOLEJTE NÁM NA TEL.: 773 435 510